Otvoreni konkursi


Nova članica Agromarket grupe - Titan Machinery doo

Titan Machinery doo je do sada bila sastavni deo Titan Machinery Inc. Iz SAD. Najveći partner CNH grupacije i jedan od najvećih distributera poljoprivredne mehanizacije. Vodeći globalni diler za mrežu sveobuhvatne trgovine vezane za poljoprivrednu i građevinsku mehanizaciju.

Od danas Titan Machinery doo je deo Agromarket grupe.

Kompanija Titan Machinery Inc. se kotira na NASDAQ njujorškoj berzi što govori o snazi same kompanije. Sedište joj se nalazi u Fargu u Severnoj Dakoti. U svom sastavu sadrži 130 predstavništava u SAD i 5 u Evropi, od kojih je jedno u R. Srbiji. 

Titan Machinery doo je firma koja posluje i spada u red najvećih ove vrste na srpskom tržištu od 2013. godine. Sedište firme se nalazi u Novom Sadu na adresi Sentandrejski put 157a. Titan Machinery je generalni uvoznik i distributer brenda traktora Case IH za Srbiju, kao i priključnih mašina Kverneland, Vigolo, Cosmeco, Agroliner, Mac Don, Hauer, Stol.

Cilj Titan kompanije u Novom Sadu bio je prvenstveno da delatnost vezanu za poljoprivrednu mehanizaciju podigne na viši nivo i uvede nove standarde u pogledu prodaje, servisiranja i snabdevanja rezervnim delovima.

„Posle skoro 9 godina poslovanja, postali smo nezamenljivi partner velikog broja poljoprivrednih proizvođača. Godišnji promet robe ostvarujemo na nivou oko 10 miliona eura. Trenutno smo drugi po redu u prodaji zapadnih traktora na tržištu. 

Nudimo najkvalitetnije proizvode, što podrazumeva pogonske i priključne mašine renomiranih brendova, kao i originalne rezervne delove i vrhunske usluge servisa.

,,Naša misija je da pružimo najbolja rešenja svojim kupcima, a istovremeno stvaramo odličnu radnu atmosferu, obezbeđujemo inovativna rešenja za korisnike, ostavarujemo produktivno partnerstvo sa našim dobavljačima, razvijamo se na odgovoran i održiv način i služimo svojoj zajednici kao primerni građani.“

Titan Machinery doo u svom prostoru ima 30 zaposlenih radnika, podeljenih u 3 primarna sektora: prodaja mašina, rezervni delovi i servis.


Agromarket Team building

2022.

Pogledajte kakva je bila atmosfera na ovogodišnjem team building-u. 


Predrag Nikolić u intervjuu za portal eCommerce Asocijacije Srbije

O tome koliko je online poslovanje doprinelo rastu i razvoju kompanije Agromarket, kao i koji vid plaćanja je nazastupljeniji ali i kakvi su planovi za dalji razvoj poslovanja, razgovarali smo sa Predragom Nikolićem iz kompanije Agromarket doo. Predrag je po struci Diplomirani ekonomista (smer Međunarodni mendažment), a diplomirao je na Univerzitetu u Kragujevcu, na Ekonomskom fakultetu. Najveći deo svoje karijere proveo je u kompaniji Agromarket, u marketing sektoru na poslovima rukovođenje službe.

Koliko dugo Agromarket ima svoj web shop i koliko je on uticao na uspeh koji ste postigli do sada?

Kompanija Agromarket ima takav poslovni model da je prodaja organizovana kroz mrežu posrednika u prodaji, distributera i dilera, pa je zapravo prvi zadatak bio uvođenje online prodaje prema poslovnim partnerima. Krajem 2018. godine u saradnji sa NB Soft-om pokrenuli smo projekat nove B2B platforme, a od ove godine postoji i online prodavnica na adresi: shop.agromarket.rs.

Kako je to ipak kratko vreme, teško je govoriti o rezultatima u smislu prodaje. Sa druge strane, aktuelne okolnosti su doprinele da online prodaja eskalira čak i u domenima gde su kupci bili tradicionalno offline orijentisani, pa je danas ipak realnije da će se neko odlučiti da kupi online neki uređaj bez da ga je prethodno „probao“ uživo. Mislim da je poverenje u kompaniju i brend, a u šta smo uložili sad već više od decenije, ključno u donošenju takvih odluka kupaca.

Da li vaši online kupci preferiraju plaćanje pouzećem ili online plaćanje karticom? Procentualno, koji vid plaćanja je zastupljeniji?

Što se tiče plaćanja kod nas zbog specifičnosti proizvoda i cena proizvoda oko 80% prodaje je plaćanje pouzećem, zatim sledi virmansko plaćanje nekih 12 % i ostatak je plaćanje karticom. Mislim da je to više pokazatelj ukupnih kupovnih navika na našem tržištu i da je zapravo pitanje vremena kada će se kupci sve više opredeljivati za plaćanje karticama.

Deo ste treće generacije eCommerce Akademije, koliko Vam je ovaj program pomogao da sagledate eCommerce iz različitih uglova? Koja tema je ostavila najveći utisak na Vas?

Dinamični tržišni uslovi neminovno traže da se stalno usavršavamo i unapređujemo sopstvena znanja iz različitih oblasti. Sa velikim zadovoljstvom smo prihvatili preporuku naših partnera iz NBSOFT-a i priključili se eCommerce akademiji koja je opravdala naša očekivanja. Svakako je izuzetno korisno čuti različita iskustva iz velikog broja oblasti, što je posebno važno, jer online prodaja integriše u sebi gotovo sve logističke operacije prodajnog procesa, a sa druge strane ima specifičnosti koje je važno razumeti. U tom smislu, najveći ustisak su mi ostavila predavanja o marketinškim aktivnostima na samom trzištu.

Kakvi su vam planovi za dalji razvoj poslovanja kompanije Agromarket i kako vidite eCommerce u budućnosti?

Planovi razvoja poslovanja kompanije Agromarket su pitanje strateških ciljeva same kompanije i u odnosu na dugoročnost istih, zadatak mog tima je definisanje taktičkih planova za njihovo sprovođenje. Ono što sa sigurnošću mogu da tvrdim je da ćemo nastaviti customer centričnim putem i razvijati se onako kako to kupci očekuju od nas. Mislim da nas je poslednja godina naučila da je teško bilo šta predviđati, ali da ukoliko je kompanija organizovana tako da prepoznaje potrebe kupaca, da čak ni tektonske promene kakvih smo bili svedoci, ne mogu da ugroze stabilnost i kontinuitet poslovanja.

Kada je ecommerce u pitanju, neki kratkorični ciljevi su nam da imamo 99% robe dostupne za kupovinu odmah, radimo na ubrzanju isporuke sa našim partnerima. Bavimo se što detaljnijim opisima proizvoda, slikama, a sve u korist kupaca radi lakšeg snalaženja na shopu. Dalji planovi su unapređenje ponude i ponudu Agromarket portfolija na EU trzište, pre svega Rumunije, Slovenije i zemlje zapadne Evrope.

I za kraj, šta ste poslednje kupili online?

Baš pre nekoliko dana sam online kupio nekoliko knjiga za decu.

Preuzeto sa: ecommserbia.org


Uz mlade kolege od prvog dana


Poslednjih godina obrazovni sistem u Srbiji pred zahtevima savremenog poslovanja ulazi u transformaciju i neminovno se pojačava saradnja državnih obrazovnih institucija i privrede, u vidu različitih programa u cilju kvalitetnog osposobljavanja mladih ljudi za poslovni svet koji ih očekuje nakon završenog fakulteta- od dualnog srednjeg obrazovanja, plaćenih stručnih praksi, različitih programa zapošljavanja i sl. Zadovoljstvo nam je što  Agromarket može da pruži svoj doprinos učestvujući u ovim programima i pružajući podršku mladim ljudima u pronalaženju praktičnih obuka koje će im obogatiti iskustvo.

Naše opredeljenje da se posvetimo mladim ljudima, navela nas je na ideju da iniciramo saradnju i sa Poljoprivrednim fakultetima državnih univerziteta u Srbiji. Ove godine uspostavili smo poslovno-tehničku saradnju sa Poljoprivrednim fakultetom u Beogradu, Novom Sadu i Čačku. Saradnja će se bazirati na stručnim praksama, stručnim projektima, posetama, stručnim predavanjima. Mladi agronomi će imati priliku da sarađuju sa najvećim ekspertima iz različitih oblasti poljoprivrede (fitomedicina, melioracije, ratarstvo, voćarstva) koji rade u našoj kompaniji. Najbolji među njima imaće i priliku da uđu u svet agrobiznisa u jednoj od najuspešnijih kompanija u Srbiji i da u njoj razvijaju svoje karijere.


Sporazum o saradnji AGROMARKETA i Ekonomskog fakulteta u Kragujevcu

U cilju unapređena praktičnog znanja i međusobne saradnje, potpisan je Sporazum o saradnji kompanije AGROMARKET doo Kragujevac i Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu.  Sporazum su potpisali  dekan Ekonomskog fakulteta - prof. dr Petar Veselinović i Dušan Mojsilović – direktor kompanije AGROMARKET doo Kragujevac. Ovaj Sporazum sadrži okvir za uspostavljanje uspešne i kontinuirane saradnje u narednom periodu.

Cilj Sporazuma je povezivanje visokog obrazovanja i realnog sektora, u svrhu unapređenja nauke, inovacija i tehnološkog razvoja, kroz sprovođenje konkretnih aktivnosti koje imaju obrazovnu, primenjenu i razvojnu dimenziju. Neposredni rezultati saradnje odnosiće se se na povezivanje studenata, saradnika i nastavnika Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu i zaposlenih u kompaniji AGROMARKET doo Kragujevac, radi zajedničkih aktivnosti na istraživačko- razvojnim i inovacionim projektima koji su bazirani na naučnom pristupu i praktičnoj primeni.

Aktivnosti kroz koje će se ostvarivati saradnja su određene prema konkretnim potrebama i mogućnostima i biće realizovane kroz:

•           Studentske prakse;

•           Gostujuća predavanja;

•           Zajedničke organizacije događaja;

•           Istraživačko-razvojne i inovacione projekte;

•           Projektne zadatke u svrhu izrade master i završnih radova studenata i

•           Unapređenje infrastrukture, naučno-istraživačkih aktivnosti i kvaliteta studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Kragujevcu i funkcionisanja kompanije AGROMARKET doo Kragujevac.


Poseta Ekonomskom fakultetu i predstavljanje Villager brenda


Na poziv profesora Dr Milana Kocića, a na svoje veliko zadovoljstvo, naš kolega Predrag Nikolić je 12.marta održao niz predavanja studentima Ekonomskog fakulteta, koji pohađaju nastavu na smeru Poslovna ekonomija i menadžment, modul Marketing. Studenti druge godine ovog studijskog programa su na realnom primeru mogli da čuju kako jedna savremena kompanija nastupa na tržistu i kako izgleda sadržaj marketing plana. Studenti četvrte godine istog smera su se upoznali sa načinima vršenja direktnog marketinga jedne kompanije.  

Ova grupa studenata je čula nešto o alatima i načinima njihove primene koje koristi služba našeg brenda Villager. Kratka prezentacija brenda Villager imala je za cilj da motiviše i ohrabri mlade ljude ukazujući im na perspektivu bavljenja marketingom.

Studentima se obratio i direktor garden sektora Agromarketa, Dragan Dragićević, koji im je uputio reči podrške, kao i dobrodošlice pojedincima kojima će sigurno biti pružena prilika da svoju karijeru uspešno ostvare u kragujevačkoj kompaniji Agromarket.


Otvoren nov proizvodni pogon specijalizovanih đubriva kompanije "Fertico"

Sa ponosom vas obaveštavamo da je juče, 10. marta u Inđiji, zvanično otvoren novi proizvodni pogon specijalizovanih đubriva kompanije ,,Fertico’’, koja je deo naše Agromarket grupe. Otvaranju pogona prisustvovala je i premijerka Srbije, koja je podržala ovu milionsku investiciju i istakla njen značaj za ekonomski razvoj Srbije.

Novi pogon otvoren je posle punih 15 godina rada „Fertico“ fabrike u Nišu, a više od 50% zaposlenih se preselilo u Vojvodinu, kako bi nastavili da rade u kompaniji „Fertico“. Neizmerno smo zahvalni na poverenju koje imaju u svoju kompaniju nakon više od decenije rada.

Pogon je izgrađen po najmodernijim standardima proizvodnje koji su u potpunosti usklađeni sa zakonom za zaštitu životne sredine. U pogonu se proizvode kristalna, mikroelementarna, tečna i biološka đubriva. Proizvodi iz ovog pogona izvoziće se u 20 država širom sveta.

Takođe, osim proizvodnog pogona, ,,Fertico’’ fabrika u Inđiji poseduje i savremenu laboratoriju koja kontroliše kvalitet sirovina i gotovih proizvoda.Kompanija ,,Fertico’’ ovom prilikom učestvovala je i u državnom programu ,,Moja prva plata’’ koji će mladima u Srbiji pružiti šansu za prvo zaposlenje, sticanje iskustva i razvoj njihove dalje karijere.


Odbranili sve zahteve standarda SRPS ISO IEC 17025 bez ijedne neusaglašenosti!


U Agromarket laboratoriji je 02.decembra obavljeno drugo redovno nadzorno ocenjivanje od strane Akreditacionog tela Srbije (ATS). Ocenjivanje je izvršeno po svim zahtevima standarda SRPS ISO IEC 17025.

Zbog pandemije virusa COVID-19 tim Agromarket laboratorije nije bio u puno sastavu, ali uprskos tome kolege, Goran Bogojević, dipl.inž.tehnol. tehnički rukovodilac laboratorje i Zuzana Petkovska, hem.tehničar, su uspešno odbranili sve zahteve standarda bez neusaglašenosti i bez zabrinutosti za dalji postupak akreditacije!

Takođe, Komisija iz ATS-a je posebno pohvalila procenu rizika vezanu za rad laboratorije u vreme vanrednog stanja i mera koje je preduzela u cilju obavljanja redovnih aktivnosti ispitivanja i uzorkovanja.

Posebno je velika radost bila kada je laboratoriji saopšteno da je ušla u uži izbor za evropsko ocenjivanje ATS-a od strane evropske komisije za akreditaciju što je velika čast jer kriterijumi za izbor laboratorija su jako strogi i do sada su ih dobijali jaki državni instituti.

Agromarket laboratorija će da obavlja redovno svoje aktivnosti usklađene sa sistemom kvaliteta SRPS ISO IEC 17025 na radost zaposlenih i kompanije čiji su proizvodi prepoznatljivi u zemlji i šire.

Sa posebnim zadovoljstvom vam predstavljamo Zuzanu i Gorana i čestitamo celom timu Agromarket laboratorije u Bačkom Petrovcu na postignutom uspehu.


Villager brend za ponos

Početkom proleća 2020. godine u Ningbou, Kina, održan je Yingzhou China export meeting. Ovo je konferencija najvećih kompanija iz Yinzhou regiona, iz različitih oblasti industrije.

Tema sastanka bila je saradnja najvecih kompanija ovog regiona sa inostranim kupcima, primeri dobre prakse i saradnje sa inostranim kupcima i stvaranje novih zajednickih projekata najvećih kompanija ovog regiona.

Uzimajući u obzir celokupnu situaciju u Kini i svetu povodom situacije sa virusom Covid19, ovo je jedan od najbitnijih događaja u Kini u oblasti garden i power tools industrije ove godine.

O značaju samog događaja govori i broj pratioca događaja putem video streaminga: 215.000 učesnika online. Na konferenciji su bili prisutni predstavnici lokalne vlade, predstavnici privredne komore, vlasnici i direktori najvecih fabrika u okviru različitih industrija.

Pored kineskih predstavnika vlasti i privrednika na konferenciji su govorili putem video streaminga i značajni kupci iz inostranstva u okviru različitih industrija (garden i power tools, bela tehnika,tekstil, metalurgija).

Jedini evropski brend koji je dobio priliku da ima svog predstavnika i govornika na ovoj konferenciji bio je Villager, brend kompanije Agromarket.

Villager je vodeći brend u okviru garden i power tools industrije u Jugoistočnoj Evropi i jedan od najbrže rastućih brendova u Evropi u proteklih par godina, što je i razlog zašto je naš Brend odabran da bude predstavljen kao primer dobre prakse saradnje i zajedničkih inovacija sa kineskim partnerima.

Stefan Simić kao predstavnik Villager-a imao je čast da se putem video call-a obrati brojnim zvanicama i prezentuje naš brend.




Srednjoškolci u poseti LC Inđija

Učenici srednje tehničke škole "Mihajlo Pupin" posetili su naš logistički centar u Inđiji, sa idejom da naučene lekcije iz škole vide u praksu i uvere se u to kako posao za koji se školuju funkcioniše u realnim uslovima. 

U jednom od najmodernijih i najopremljenijih skladišta u zemlji, đaci su mogli da vide napredna tehnološka rešenja na delu, ali i koliko je važno iskustvo i stručnost svakog člana tima. Direktor našeg centra je đacima prezentovao logistički proces od prijema robe, skladištenja, komisioniranja robe, kontrole robe na izdavanju, organizacija otpreme robe i live praćenje procesa distribucije robe. 

Ovako zahtevan proces traži visok stepen posvećenosti, puno znanja i iskustva, ali i tim ljudi koji je ključan za uspeh svakog posla, što je i najvažnija lekcija koju su naši gosti naučili tog dana.




Poseta vrtiću "Sunce", PU Boško Buha u Inđiji

Svesni smo da su deca naša budućnost i naše najveće bogatstvo, te smo poželeli da ih obradujemo i stavimo im do znanja da su nam važni. Posetili smo inđijske mališane iz vrtića “Sunce “.  Dočekali su nas sa osmehom i čistom radošću kakva je deci svojstvena, a na kraju su nam zajedno sa svojim vaspitačicama priredili kolo uz pesmu.  Prilikom ispraćanja izrazili su želju da nas ponovo ugoste. Veliko hvala na druženju i gostoprimstvu!



Najbolja inovativna ideja iz naše kompanije

Zaposlena na poziciji Tehnolog pogona u fabrici za proizvodnju sredstava za zaštitu bilja Agromarket, Jelena Konstantinović je krajem 2019. osvojila nagradu za NAJBOLJU INOVATIVNU IDEJU UNIVERZITETA NOVI SAD, podržano od Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj, takmičenje Space4Women.

Od 65 inovativnih ideja, pobedila je ideja čiji su prvi koraci započeti u razvojnoj laboratoriji Agromarket u Bačkom Petrovcu, pod nazivom: BIORAZGRADIVA MIKROKAPSULA U PESTICIDIMA.

Jelena je na takmičenju predstavljala razvojnog inženjera kompanije Agromarket, a ideja je produkt njene doktorske disertacije, čiji je razvoj podržan od strane Agromarketa





Naše poslovnice i distributivni centri